Voorbereiding

30 juni 2017

Voor de bezoekers , hierbij vast een overzicht en info aangaande onze aankomende fietsreis

We hebben al een flinke eerste test afgewerkt, deze heeft plaatsgevonden in het Teutoburgerwoud. Vijf dagen prachtig weer en flink geklommen , alras bleek dat de pikorde weer was hersteld, bij de beklimmingen bleef ik ver bij adri achter. De fietsen krijgen nog een laatste opfrisbeurt , nog wat kilometers maken en dan zijn we er klaar voor.

Vrijdag 28 juli vertrekken we met de fietsbus naar Arles om dan eerst naar les Saintes Marie te fietsen . Hier blijven we twee nachten , Les Saintas ligt aan de middellandse zee, omsloten door de Camarque.Dan weer terug naar Arles ook hier blijven we twee nachten. Verder naar Avignon ook hier verblijven we twee nachten. De eerste 12 dagen liggen redelijk vast  vanaf Neuville sur Ain weten we het nog niet. Een optie is om via Geneve te gaan Rhône dal volgen . Dit is echter loei zwaar. Ook een optie is de route de Cretes te volgen door de Vogezen een mooie maar zware route. Waarschijnlijk gaan we naar Bazel om daar de route van Benjamins op te pikken. Via de Vennbahn of een alternatief door de Eifel gaan we dan naar Roermond. We proberen ook nog een stuk van onze Rome reis mee te pakken. Door het slechte weer vorig jaar in deze contreien hebben we weinig van het landschap gezien.

Hartelijke groet aan de volgers,

Adri & Rien

1. Lena enGerrit:
    1 juli 2017
    Vandaag 1juli de eerste tekens van leven, waar jullie ook zijn ga ik even uitzoeken, des al niet te min , al het goede toegewenst, van je grote broer
    ontvang de hartelijke groeten van ons Lenie in Gerrit.
  2. Johan Jonkman:
    5 juli 2017
    Harstikke leuk !! Ik zie er naar uit om jullie reisverslag te volgen ! Groetjes johan.