Dag-20 Donderdag 17-08-2017

17 augustus 2017

Roermond-Hardenberg via toch nog een stukje fietsen vanaf Zwolle, we kunnen het niet laten. 45 Km

We nemen het besluit om met de trein vanuit Roermond te vertrekken, het is regenachtig en de vooruitzichten zijn niet goed. We bekijken van station tot station waar we eventueel nog op de fiets stappen.

Nu de uitkomst is ,dat we tot Zwolle doortreinen, en dan eventueel de fiets starten.

De treinreis is een makkie en voor we het weten zijn we in Zwolle. Het regent nog steeds , we pakken echter de fiets, even opfrissen in de regen. Adri doet het kopwerk . Met een snelheid tussen de 22 en 25 razen we op huis aan. Ik merk duidelijk dat Adri de fiets goed beheerst ,bochten worden doorgeknald . Ik denk bij me zelf, nou ,nou iets minder kan ook wel. Ik zeg er wat van , maar met een grote grijns wordt ik afgepoeierd. Om half drie zijn we weer thuis.

Een goed gevoel en blij dat het zo goed is gegaan.

1. Herman en Stini:
    Weer veilig thuis dus.
    Hartelijk welkom!!
    Groetjes.
  2. Johan Jonkman:
    18 augustus 2017
    Welkom thuis !!! Was heel leuk,jullie te volgen. Groetjes johan en melissa.
  3. Tanny:
    18 augustus 2017
    Hoi zus en zwager, veilig thuis, geweldig ,nu lekker nagenieten van jullie reis.
  4. Hilbertmensink:
    19 augustus 2017
    zo weer thuis veel gezien en weer een ervaring rijker. maar oost west thuis best groetjes