Informatie en voorbereiding Langs Oude Wegen 2018

25 april 2018 - Hardenberg, Nederland

De voorbereiding voor onze fietsreis 2018 loopt iets anders dan gepland. In eerste instantie was Ierland ons reisdoel de Atlantic Way kustroute. We zagen echter nogal op tegen de bootreizen en de trein in Engeland c.q Schotland, het was lastig om op onze strartplaats te komen. Zodoende de steven gewend om af te zakken naar het Zuiden. De fietsroute die we gaan volgen is de route langs Historische Oude Wegen van de Europa fietsers, dit is de meest oostelijke route. Van zelfsprekend heb ik op enkele punten deze aangepast.Vertrek is gepland op vrijdag 29 juni,op zaterdag komen we met de fietsbus aan in Pamplona.De reis gaat verder door de  Pyreneeen, , via het nodige klimwerk loopt de route naar Lourdes. Het verdere verloop van de tocht zien we van dag tot dag. De nodige km worden gemaakt ,alle uitrusting,en de  fietsen wordt getest,en we hopen er de 29 juni klaar voor te zijn. De totale afstand zal om en nabij de 2200km liggen mede door aanpassingen van de route valt deze wat langer uit. Dit zijn de te fietsen km,er zal best nog wel een stukje trein worden gepakt.

1. Corrie en Gerrit:
    2 juli 2018
    Beste vrienden Adri en Marinus,
    Hierbij voorspoedige reis gewenst.!
    C&G.