Dinsdag 10 juli dag 12

9 juli 2019 - Corsept, Frankrijk

La-Barre- de -Monts  ---- Corsept Loire, 85 km

Een slechte dag. Een langere route dan gepland omdat we de korte oversteek via de getijdenweg over de zeebodem missen. Het laagtij is om 5.00 uur. Dat betekent dat we 3.15 uur moeten opstaan en dat toch niet erg zien zitten. Jammer, het was leuk geweest. Dus dan maar het alternatief, een omweg van 30 km door een niet-boeiende omgeving. Straffe wind de hele dag tegen. Ook nog een lekke band, (klapband, stukgereden op een scherpe steen, in the middle of nowhere). Middels noodreparatie toch weer op pad. De eerstvolgende Declaton sportzaak in Pornic is 30 km ver. (Spannend, gaat het zo lang goed?) Hier een band aangeschaft. Kortom een lastige dag. Uitgewoond komen we aan in Corsept. Vandaag 90 km ipv kort tochtje.  Na een douche en maaltijd gaat het weer. We hoorden bijna bij die Nederlanders over wie de gastvrouw niet erg te spreken is. 'Ze reserveren een kamer en een maaltijd en komen niet opdagen!!!'

1. Van Neerden:
    10 juli 2019
    Beste mensen ,
    Gelukkig vinden we jullie weer op de lijn ,de afgelopen drie dagen ,kwamen er geen berichtjes door ,fijn om vanmorgen te zien ,dat er wel drie dagen tegelijk waren binnen gekomen .
    Fijn om te lezen dat alles goed gaat , en we zien dat jullie al weer een flink stuk verder zijn .
    Al met al een heel avontuur , goede reis verder .
    Lieve groet ,Harry ,Bea
  2. Herman Mensink:
    10 juli 2019
    Harteljike groet volgende keer meer.