Dag-13 Woensdag 09-08-2017

9 augustus 2017 - Belfort, Frankrijk

Na de barre tocht van gisteren , nemen we nu de trein van Lons -le- Saunier naar Belfort. Deze rit is even ontspannend als mooi. De trein voert ons dwars door de onderste gedeeltes van de Vogezen. Morgen donderdag zien we nog wel hoe onze fietsroute verder gaat lopen. Mocht het opnieuw gaan regenen pakken we nog een treinritje. We zijn van de route afgeweken omdat uit mijn vorige fietsreizen de omgeving waar we nog door zouden moeten mij niet erg kunnen bekoren. Dit betreft dan een gedeelte van de Elzas, met name het Franse gedeelte.

Uit reacties van onze 'volgers' blijkt dat diverse zich zorgen maken over de zwaarte van de verschillende gemaakte etappes. Dat is helemaal niet nodig, afzien hoort bij een dergelijke onderneming en we genieten volop. Geen zorgen dus!

1. Herman en Stini:
    10 augustus 2017
    Wat een avontuurlijke reis. Geniet er van!
    We houden jullie in de gaten.
  2. Hilbertmensink:
    10 augustus 2017
    wat nu in de trein inplaats van de fiets grapje jullie hebben het wel zwaar he hopelijk knapt het weer gauw op groeten
  3. Lena enGerrit:
    10 augustus 2017
    Hoi fietsenbellen, het was deze keer een beetje moeilijk, om jullie te volgen, reden geen idee. Maar na de hitte nu even rusten in een gekoelde trein, lijkt mij een mooi besluit. Nu mensen fiets in goede gezondheid verder, en ontvang de hartelijke groeten van Lena en Gerrit