Naam:
Foto’s:
1554
Video’s:

Over ons

Over ons, Adri en Rien Mensink.

Na onze pensionering , zijn we begonnen met gezamenlijke  fietstochten .

Ik rien was al jaren bezig met diverse grote tochten o.a. Noordkaap vice verca 7300km.Ook meerdere prestatie tochten ondermeer de Marmotte drie maal , de Otztalar ook drie maal en drie maal de elfsteden tocht waarvan 1x de wedstrijd. Verder trok ik gemiddeld drie weken elk jaar door Europa, uiteraard op de fiets. Nu fietsen we gezamenlijk diverse vakantie;s Ondermeer de RV17 Noorwegen, De Columba route , alsmede de Kanaal route die hebben we zelf aangepast .Wij hadden een reisblog Shareyourstory\\ rien-Noordkaap waar al onze verslagen op stonden met foto;s helaas is deze niet meer te benaderen???.

Over onze reis

Onze reis in 2016 staat gepland vanaf Rome naar Hardenberg, onze vrienden Corrie en Gerrit Jonker vergezellen ons. Zij waren er ook al bij toen we het eerste gedeelte van de Columba route fietsten. De route loopt globaal vanaf Rome-Siena-Florance-Ferrara-Venetie-Bolzano-Nauders- Landeck-Telfs -Koblenz-Aken -Hardenberg.

De planning is vertrekken de 19e mei een paar dagen Rome en dan fietsen. Onze fietsen staan dan al klaar, ze zijn gebracht door de Firma Soetens.

Bezochte landen

Wij hebben 31 landen (13%) bezocht:

Andorra, Australië, België, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Jordanië, Libanon, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.