zondag 28 juli dag 30

29 juli 2019 - Hardenberg, Nederland

Luik-Maastricht-Hardenberg   40 km.

We zijn weet thuis, zondagmorgen vertrokken uit Luik naar Maastricht, aangezien het stortregende zouden we eerst naar Maastricht fietsen om daar te bepalen hoe verder .Langs de maas en het Albert kanaal naar Maastricht, best een mooie route bij goede omstandigheden. In Maastricht aangekomen ,nog steeds regen , op zich zelf niet erg om nat te worden ,iedereen snakte immers naar verkoeling. Echter de natte plunje weer in een B&B, of hotel te moeten drogen,dar hadden wij geen zin meer in. De trein genomen en in Zwolle zouden we naar huis fietsen. In Zwolle aangekomen stortregende het , de weergoden hadden besloten ,het is genoeg geweest. Na +/- 2400 km werd om 17.15 uur  de sleutel in het slot gestoken.

Een boeiende ontdekkingsreis was ten einde  ,een reis die ons kris, kras door diverse landen en landschappen voerde.

Dank aan de volgers voor de ondersteuning en aanmoedigingen.

1. Corrie en Gerrit:
    Home sweet home.
    Mooi om jullie te volgen.....op de pc.
    Was draaien, fietsen poetsen, bijkomen en herinneringen koesteren.
    Groeten vanaf de Veluwe.
  2. Johan Jonkman:
    29 juli 2019
    Hartelijk Dank voor het mooie reisverslag en zo op deze manier kennis te maken met een schitterende route !!!
  3. Hilbertmensink:
    29 juli 2019
    bedankt voor alle mooie reisverslagen fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn ,tot gauw.
  4. Tanny:
    29 juli 2019
    welkom home. in jullie vertrouwde omgeving. fantastische reisverslagen

Groet peter en tanny
  5. Herman Mensink:
    29 juli 2019
    Het was boeiend om t,huis lekker mee te fietsen met jullie,volgens ons met die hoge temperaturen beslist geen eitje, geniet lekker na.Tot ziens en bedankt voor de verslagen op afstand.
    hermanrika
  6. Piet en Marga:
    29 juli 2019
    Fijn dat jullie weer thuis zijn.
    Wel een beetje zwak hoor. Één keer regen en dan pak je de trein. Groot gelijk hoor. Wij hebben in Groningen een dag gefietst, alleen van de wind af en met de trein terug😘
  7. Greetje:
    29 juli 2019
    jammer dat het slot wat vochtig was en dat jullie de trein moesten nemen, maar je kan dan wel rustig weer wennen aan je eigen land.
    En nu nagenieten van een geweldige, mooie fietstocht.
    Groetjes, Greetje
  8. Van Neerden:
    29 juli 2019
    Fijn om te lezen dat jullie weer veilig thuis zijn ,we hebben genoten van jullie verslagen en foto's ,heel erg bedankt .
    lekker nagenieten ,en heerlijk uitrusten in je eigen vertrouwde bed ,
    jullie hebben samen een geweldige prestatie geleverd .diepe buiging .
    lieve groeten en tot snel .Harry Bea
  9. Herman en Stini:
    30 juli 2019
    Weer welkom in de Orionlaan na alle avonturen die jullie meegemaakt hebben! Weer lekker bijkomen en slapen in jullie eigen bed!